Point Reyes National Seashore

1 oktober 2023 - Point Reyes National Seashore, California, Verenigde Staten

Pfoe, vandaag helaas vroeg wakker en het lukte Caspian, en dus ook mij, niet om weer te slapen sinds half zes. Toch proberen nog in bed te blijven is wel moeilijk. Ik had gehoopt dat de jetlag nu wel klaar zou zijn,  maar helaas.  Het moeilijkste is zelf wakker blijven terwijl Caspian in slaap valt, en het liefst 'in' mij ligt en het licht gedimd is ;).

Vandaag zijn we naar Point Reyes National Seashore gereden. Caspian viel in slaap,  net als gisterochtend in de auto. Eerst een wandeling gemaakt bij Bear Valley, het eerste stuk heeft hij zelf gelopen en daarna is hij in de draagzak in slaap gevallen. Na de lunch naar het strand geweest, de wind was erg koud,  maar het was wel erg mooi.  En nog een vuurtoren bezocht, dat mochten we helaas niet helemaal naartoe lopen vanwege de wind.  In de auto op weg terug dit keer maar een filmpje aangezet, zodat hij niet in slaap viel.  Morgen naar Lake Tahoe.

20230930_081634

Donut voor ontbijt

20230930_110320

Slapen

20230930_104029

wandeling

20230930_114024

Het visitor center.  'Is die echt dood mama?'

20230930_132605

Op het strand

20230930_150352

de vuurtoren

20230930_143700

Zandduinen

1. Wilma:
    1 oktober 2023
    Mooi Wendy! Wel pittig met die jetlag.
  2. Martin van Egmond:
    1 oktober 2023
    Mooi dat we op de hoogte blijven Wendy.Wij hadden ook de eerste dagen veel last van het tijdverschil. Zeker is dat Caspian en jij eraan gewend raken en hopelijk ook snel.
  3. Martin van Egmond:
    1 oktober 2023
    Wat maken jullie een leuke reis.
    Vooral zo'n visitor center is leuk voor Caspian.
    Ik heb nu ook nog last van die 9 uren tijdverschil, maar dan omgekeerd. Komt goed.
  4. Sander:
    2 oktober 2023
    Wat gaaf allemaal! Caspian lijkt ook alles reuze interessant te vinden 🙂
  5. Leanne:
    2 oktober 2023
    Mooi he?! Was zeker wel even rijden?