Kings Canyon

9 oktober 2023 - Badger, Verenigde Staten

Gisteren zijn we naar Fresno gereden, wat ze een zwembad hadden. Het was bijna 35 graden dus dat kwam goed uit. Er was een warm klein bad en een groter bad. Zelfs Caspian ging in de 'koude'. Vandaag Kings Canyon bezocht. General Grant Tree en omhoog gereden naar de panoramic point. Ik wordt nog een pro in smalle, bochtige bergweggetjes rijden 😉. Ze waren gecontroleerd stukken bos aan het verbranden, dus het licht was heel apart en beetje wazig uitzicht.

Ik heb ook koopcontract van mijn nieuwe woning getekend vanuit hier, wel vreemd om plaats in middle of nowhere op het koopcontract te zetten 😇.

20231008_131731

Brand

20231008_135153

General Grant

20231008_132439

In de boom lopen

1. Wilma:
    9 oktober 2023
    Wat fijn een zwembad met zulke temperaturen!
    Bijzonder een koopcontract tekenen daar. Gefeliciteerd :-)
  2. Sander:
    9 oktober 2023
    Wat een avonturen weer! En fijn dat jullie even verkoeling konden zoeken met dat warme weer 😁
  3. Martin van Egmond:
    Hoop dat jij en Caspian het heel erg fijn in het nieuwe huis gaan vinden.Indrukwekkende boom op de foto's, heeft vast veel indruk op Caspian gemaakt.